Retur av varer

Dersom du ønsker å returnere en vare, for eksempel om du vil benytte angrerett eller det er noe galt med varen, vennligst gjør følgende:

1.  Pakk inn varene du ønsker å returnere i en konvolutt eller eske. Pakk den godt inn, slik at den ikke skades under transport!

2.  I esken eller konvolutten legger du returskjema (se nedlastingslink i bunn av denne siden). Ønsker du å benytte deg av angrerett, vennligst print/fyll ut og legg ved angrerettskjema i tillegg til returskjemaet.

3.  Skriv vår adresse på pakken/konvolutten:​

 

DropAGear ANS

Krambugata 13

4330 ÅLGÅRD

4.  Send varene med Posten/Bring/Postnord eller lignende. Du betaler kostnadene for retur. Hvis du skal ha ny vare pga. reklamasjon, sender vi ut en ny vare kostnadsfritt.

Returprosessen kan ta inntil 14. dager.

Forutsetninger for retur/bruk av angrerett:

Hvis du har bestilt varer du ikke ønsker eller noe som ikke passet har du angrerett og kan sende varen tilbake til oss. Da blir varene kontrollert og lagt tilbake på lager, slik at vi kan selge varen på nytt. Dette er viktig, da vi forventer å få varen slik den var når du mottok den.

Dette vil si: Varer du sender tilbake til oss må:

  • Være i original stand

  • I original emballasje (så lite ødelagt som mulig, for du skal få prøvd/testet produktet)

  • Alt av tagger og merking må henge på

  • Produktene må være ubrukt (du kan prøve produktet, men ikke bruke det)

  • Undertøy og hygieneartikler (f.eks. ansiktsmasker, øreplugger og Moto-Skiveez) kan ikke byttes

Hvis returen din bryter med disse forutsetningene vil det måtte gjøres en manuell vurdering av returen. Dette tar MYE lenger tid og returen vil dermed bli vestentlig forsinket.

Retur/reklamasjon: 
Vi forholder oss i henhold til kjøpsloven (klikk for å lese). Denne sier blant annet at du ved forbrukerkjøp har 14 dagers angrefrist på varer ervervet gjennom postordre eller over nettet. Alle varer som er defekte ved mottak eller liknende erstattes selvsagt ved retur av varen, i henhold til produsenters garanti. 

Forbrukerrådet har i tillegg disse råd og fakta å gi til deg som handler på nettet: gode råd 

Dersom returen gjelder defekte varer gjelder selvsagt returretten som for forbrukerkjøp, ved at varen erstattes uten kostnad for kjøper.

Returskjema finner du her (klikk for å laste ned)

Angrerettskjema finner du her (klikk for å laste ned)

Se informasjon om angrerett her (klikk for å laste ned)